Saturday, January 9, 2010

pembuka kata...

phew...pertama sekali, lega rasanya bila dapat siapkan blog ni....sebelum ni tak pernah pun terlintas dalam fikiran ni untuk ada blog sendiri! tapi disebabkan buat blog ni dah jadi assignment history of architecture, jadi terpaksa la buat juga...bukan apa, sebelum ni aku tak nampak langsung apa keperluannya untuk ada blog sendiri...cukup-cukup la dengan friendster, facebook semua tu...tak larat nak update selalu...lagi satu, bila balik pada asal tentang diri aku sendiri, ramai yang tau aku jenis tak banyak cakap...bak kata mies van der rohe, 'less is more'...haha...mungkin sebab perangai aku dah memang macam tu, aku tak rapat dengan ramai orang...tapi aku tak kisah sebab daripada aku cakap benda yang bukan-bukan je, baik aku diam...dapat juga elakkan dari sakitkan hati orang lain...tapi masa buat presentation kena la cakap juga kan...tak ada la aku jadi tunggul batu pula! bercakap bila perlu...macam buat blog ni juga! walaupun sikap ni mungkin dianggap sebagai kekurangan oleh orang lain, tapi aku cuba lihat dari sudut yang positif...walau apa pun, aku selesa dengan keadaan diri aku macam ni sekarang...cuma aku perlu improve tentang 'cakap bila perlu' tu...insyaAllah...

No comments:

Post a Comment