Saturday, January 9, 2010

pengenalan diri...

seperti yang dikehendaki dalam tugasan tersebut, aku akan ceritakan serba sedikit tentang diri aku...
lahir pada 8 november 1987 di hospital besar ipoh dengan nama muhamad zulhafiez bin zulkafli, aku sememangnya dibesarkan sebesar-besarnya di ipoh, perak...lebih tepat lagi di kg simee yang terletak berdekatan dengan jusco ipoh...kami sekeluarga menetap di situ sehingga aku tamat tingkatan 5 dimana kami berpindah ke desa chepor indah, chemor sehinggalah sekarang...ibu aku, noor kemah binti shaari lahir di kuala terengganu tapi dibesarkan di kampar, perak manakala ayah aku, zulkafli bin saad pula dilahirkan dan dibesarkan di balik pulau, pulau pinang...sekarang, ibu aku bekerja sebagai pensyarah di kolej kejururawatan ipoh dan ayah pula sebagai pegawai kesihatan dan keselamatan pekerja di sebuah kilang di jelapang...aku cuma ada seorang abang, mohd zulhairil dan seorang adik perempuan, nurul hazierah....tak lupa juga seekor lagi kucing di rumah...lucy namanya...haha...kedua-duanya telah pun bekerja tetap sekarang...

No comments:

Post a Comment